Crowdfunding w Polsce na własnej skórze – infografika

share on:

W przeddzień zakończenia projektu „Crowdfunding na papierzena beesfund.com przekroczyliśmy cel finansowy. Po raz kolejny potwierdził się efekt „gwarancji dostawy” i w ostatnim dniu projekt wsparło aż 10 osób, czyli ilościowo najwięcej na przestrzeni tych 43 dni. Projekt na szybko podsumowujemy prezentacją.

Przede wszystkim składamy podziękowania każdej osobie, która przyczyniła się do tego sukcesu i pomogła sprawić, że książka się ukaże. To także Wasz sukces! Duże znaczenie miały tak proste rzeczy jak udostępnienie informacji o samym projekcie – jak się okazało, sporo osób nie wiedziało, że ma znajomych, którzy bardziej od nich są zainteresowani tematyką i projektem książki. Udało nam się faktycznie zamienić produkt w projekt, zaangażowanie niektórych osób przerosło nasze oczekiwania! To cieszy, motywuje do dalszych działań na rzecz promocji finansowania społecznościowego w Polsce, a także daje potężny zastrzyk nowych doświadczeń.

Magazyn Proseed właśnie nazwał mnie ewangelistą crowdfundingu w Polsce i choć określenie nieco na wyrost, to faktycznie niszowy projekt, choć potrzebny wielu osobom, zakończył się sukcesem. Powstanie książka o społeczności, dla społeczności, dzięki społeczności! Podsumowania, wnioski i przemyślenia z przebiegu całej akcji będą pojawiały się na crowdfunding.pl jeszcze niejednokrotnie, ale już dziś najważniejsze z nich w formie prezentacji-infografiki prezentujemy.

Więcej informacji na ksiazka.crowdfunding.pl. Podoba Ci się? Udostępnij grafikę!

share on:
Karol Król

Karol Król

Od 2010 prowadzę crowdfunding.pl i angażuję się w zrównoważony rozwój sektora finansowania społecznościowego w Polsce i w Europie. Zapraszam do dyskusji!

2 komentarze

Dodaj komentarz