Reaktywacja kultowej marki Kubota przez crowdfunding

share on:

To nie żart. Już wkrótce wystartuje kampania finansowania społecznościowego „kultowej” marki klapków Kubota. Choć obuwie raczej kojarzy się z plastikowymi, wręcz kiczowatymi klapkami zapinanymi na rzep, to siła brandu w Polsce jest dość wysoka. I to sprawiło, że zespół młodych przedsiębiorców planuje reaktywację marki.

Według zapowiedzi dostępne będą 3 linie produktów, a klapki mają być wykonane z wysokiej jakości materiałów w tym skóry. 7. czerwca wystartuje oficjalny sklep internetowy marki, ale jako zabieg marketingowy i kampania przedsprzedażowa już na początku maja wystartuje kampania na wspieram.to.

Spodziewam się, że celem komunikacyjnym będzie zbudowanie świadomości klapków Kubota jako tak kiczowatych, że aż warto je mieć jako produkt ponadczasowy i vintage. Kampania na wspieram.to wystartuje w poniedziałek 08.05 na https://wspieram.to/kubota.



Organizatorzy kampanii finansowania społecznościowego mogą przy okazji prześledzić całkiem nieźle prowadzoną kampanię teaserową, zapowiadającą projekt crowdfundingowy w mediach i wśród społeczności. Wykorzystano film i materiały multimedialne, dedykowany landing page oraz działania PR skierowane do branży modowej. Nad częścią crowdfundingową kampanii relaunchingowej pracuje wspieram.to i MiMi Group.

 

 

share on:
Karol Król

Karol Król

Od 2010 prowadzę crowdfunding.pl i angażuję się w zrównoważony rozwój sektora finansowania społecznościowego w Polsce i w Europie. Zapraszam do dyskusji!

Dodaj komentarz