Jak polscy przedsiębiorcy oceniają współpracę z portalami zakupów grupowych?

share on:

W Polsce funkcjonuje ponad 35 platform zakupów grupowych, co sprawia, że łowcy okazji nie są w stanie śledzić wszystkich naraz. Z tego powodu powstał niezależny agregator GoDealla.pl, który prezentuje aktualne oferty ze wszystkich portali w poszczególnych kategoriach. Oznacza to tyle, że szukając oferty na tani nocleg, zamiast przeglądać kilka portali, za pomocą godealli można zrobić to w jednym miejscu.

Jak pokazują badania, social shopping rozwija się w Polsce bardzo szybko i sprawnie. W kontekście zakupów grupowych często mówi się jednak o niskich standardach obsługi klientów, którzy zakupili kupon, ale rzadziej analizuje się mechanizm od strony przedsiębiorstw, które oferują zniżki. Takie badanie w ostatnich dniach przeprowadziła GoDealla, a jego wyniki zebrane są w poniższej infografice. Jak wynika z rozmów z przedsiębiorcami, głośne w mediach przypadki upadłości firm lub nie opłacalnej współpracy z portalami social shopping to “wypadki przy pracy” i co do zasady standardy oraz wyniki współpracy są bardzo zadowalające.

 

Infografika pochodzi ze strony http://www.godealla.pl/blog/co-polscy-przedsiebiorcy-mysla-o-zakupach-grupowych-raport-i-infografika.

share on:
Karol Król

Karol Król

Od 2010 prowadzę crowdfunding.pl i angażuję się w zrównoważony rozwój sektora finansowania społecznościowego w Polsce i w Europie. Zapraszam do dyskusji!

Dodaj komentarz