Kickstarter zmienia swój produkt flagowy

share on:

W weekend kickstarter.com pochwalił się wprowadzeniem zmian w wyglądzie swojego kluczowego produktu – strony projektu. Zmiana dotyczy układu poszczególnych elementów i wyglądu podstron, na których prezentowane są projekty, ich autorzy, nagrody za wsparcie oraz licznik projektu.

Mimo, iż zmiany nie rzucają się szczególnie w oczy, nowy wygląd może mieć znaczenie. 

Profile projektów odpowiadają za ponad 60% ruchu na kickstarterze. Chcieliśmy, żeby były one bardziej przejrzyste dla odwiedzających i w prostszy sposób prezentowały zamieszczone treści – mówi CEO kickstartera Perry Chen.

Zmiany dotyczą także projektów zakończonych.

Nowy design

Stary design:

Co sądzicie o nowym designie?

[box type=”info”] Więcej informacji na ten temat: tag kickstarter na crowdfiunding.pl[/box]

share on:
Karol Król

Karol Król

Od 2010 prowadzę crowdfunding.pl i angażuję się w zrównoważony rozwój sektora finansowania społecznościowego w Polsce i w Europie. Zapraszam do dyskusji!

Dodaj komentarz