Platformy finansowania społecznościowego są przeważnie zaprojektowane tak, żeby projektodawca mógł w przejrzysty sposób zaprezentować swój pomysł, a wspierający wpłacić na niego drobną kwotę. Skuteczna kampania crowdfundingowa wymaga jednak dużo więcej i zespół zrzutka.pl na tę potrzebę odpowiada. Kolejny raz.
Nawet 75% ruchu na portalu pochodzi z mediów społecznościowych, a zrzutki są udostępniane w tych kanałach tysiące razy dziennie, wprowadziliśmy pewne istotne modyfikacje, które pozwolą na skuteczniejsze prowadzenie zbiórek – mówi Martyna Łazarska ze zrzutka.pl.
Zrzutka.pl właśnie wprowadziła zaawansowanie narzędzia dla użytkowników, którzy chcą pomóc ciekawym potrzebom i pomysłom udostępniając je w swoich kanałach social media. Specjalny algorytm mierzy, ile wejść i ile wpłat wygenerowało to udostępnienie. Dla udostępniających zalogowanych na zrzutka.pl to powiązanie tworzone jest automatycznie. Takie informacje to ogromna motywacja dla udostępniających, którzy w prosty sposób mogą sprawdzić, ile środków udało się zebrać dzięki temu, że kliknęli “udostępnij”!
To nie wszystkie nowości. Widok zrzutek został uzupełniony o ranking ‘udostępniaczy’ – ich imiona i nazwiska, nazwy firmy lub pseudonimy pojawią się tam w kolejności podyktowanej wysokością kwoty wsparcia, jakie przyniosły ich udostępnienia dla danej zrzutki.
Dodatkowo, każdy z niezalogowanych udostępniających, który połączy swoje udostępnienie z profilem na Facebooku, otrzymuje również dostęp do panelu na zrzutka.pl. Dla udostępniających zalogowanych na zrzutka.pl taki panel przyznawany jest automatycznie. W tym panelu – oprócz wpłat wygenerowanych jego udostępnieniem – udostępniający może sprawdzić ilość wejść na zrzutkę, które pojawiły się dzięki niemu.
To ważne funkcjonalności, bo dodatkowo motywują społeczność do zaangażania pozafinansowego w zbiórki. Co więcej w końcu są dostępne rozwiązania, które sprawią iż zawodowi fundraiserzy będą bardziej zaangażowani w zbiórki online. Do tej pory problemem było mierzenie efektywności ich działań. Myślę, że nie to było celem, ale nowe narzędzia w rzeczywistości tworzą zestaw narzędzi monitorowania, który wytworzy grupę „influencerów”, będących wiarygodnymi liderami społeczności wspierającej ważne i ciekawe zrzutki.
Rozpocznij swoją zbiórkę na zrzutka.pl!